2021年3月20日 星期六

香港地 - 萬柱海岸.香港之心

 

要數一件武漢肺炎帶來的正面影響,就係無得暢遊異國,卻因此發掘無數不輸異國甚至「祖國」的大山大景。負面就係一發掘,無得出國的香港人就峰湧而至,今日香港人玩厭,明日就輪到大陸人至地球上所有人。

 

你怨小弟知道好野就應收埋唔好攞出來哂,但小弟唔講,好事多為的政府都會去推廣:今年的財政預算案說要升級十條行山徑,通街都哀哉太墩即將淪陷,相信伸手到小弟今日提及的只係視野問題。

 

今次要講的都係行山,負責任講句起行前還是準備隻有點抓地力的行山鞋,更嚴謹點就係你先去修讀個一級山藝課程,但讀完後你又會猶疑是否真係完全照用:如今日行的是要地圖八和十二兩份夾埋,睇埋App的會發覺做返個原始人唔容易。

 

老套講句有錢就輕鬆很多:叫架綠的直到西貢東壩,沒錢就只好搭架西貢開去黃石碼頭的94號巴士,在鯽魚湖站落,踏足麥理浩徑第一段十公里兩小時行程。當然你亦可以中途折取落北丫村最後東壩走,即小弟行徑的反方向。

 

到達東壩唔使過壩,藍色巨物標誌後有條鋪好的階梯,這個星期六很多遊人聚在此,卻沒多少人理會它,或以為係維修鈄坡用的。我毒自踏上,見再來係鋪好的山徑,相信只要再講兩句,現在只徘徊在東壩的或港女或大媽都識走上來。

 

早些年落破邊州還有些難度,但有點名氣後政府就「好事多為」,現在由東壩來回,你夠快的十五分鐘打埋個卡都係唔難。

 

幸在政府的好事只到撿豬灣,入口就呈立個危險警告牌,落灣路徑偏鈄鬆散,但就只係一條大坑碌落去都唔見得會死人。回家翻閱新聞,才知出事位置是在灣內尾段,有人綑上石柱跌落海。從來都唔明白政府做事的邏輯,為何不把牌子立在意外事發地點?

 


回上花山繼續沿海邊走,路沒怎麼修飾卻給走得清晰,路不愧係人走出來的。來到地圖上標示萬柱海岸位置,萬柱海岸講緊係由破邊州到撿豬灣一連串的六角形火山岩柱。你問香港為何似沒大山大水,一來香港太細,二來香港真係福地:除了只叫你諗到放假的颱風就沒有甚麼災害,而大景往往係廣闊的大地上自然間內的衝突。面前壯觀的火山岩柱群,就係億年前火山爆發,再一直而來海浪侵蝕而成,就係大自然衝擊的遺產。

 

但你話人定勝天,大景也可是人為:就係後面的瑪尼堆塔群,肯定唔全係自然產物,雖然石塊本來在此,但肯定由人出手一疊而疊堆放。香港人唔多信藏傳佛教,肯定只係貪好玩,但一個二個的無心插柳卻合成這樣的宏大景致,當然你亦可話唯有天意才可合成萬人力量。

 


這地方這些年遊人增多,似被開闢了新路就連手機地圖也未趕及更新,要靠點眼力望清楚前方究竟有沒路段,最好有一兩個途人才定好續往前方走。接著過七重石灘,七重的石塊似和撿豬灣般呈圓,但氣勢低一灘上還有幾個似係由白腊而來的遊人還是趁早去白腊

 

到白腊村想找間士多買支汽水食個餐蛋麵但進村只見到一間間塗得七彩的村屋還有一個個少男少女在打卡卻見唔到有士多聽最近士多只在沙灘但沙灘似更為吵鬧見村屋後有鋪好的石路往糧船灣村有糧就應該有得食吧我估

 





走十分鐘後先見到間天后宮宮左旁有個洗手間附帶個洗手盆開著水掣卻唔見有水出。右旁有間餐廳,渴極餓極的我進去,見其冰櫃只有罐裝汽水和支裝啤酒,問有沒賣餐蛋麵之類的老闆說他們只賣海鮮見其餐每位計每人四百雖說係連送我回西貢碼頭的船票但一條友這樣未免太痴線還是叫罐十五蚊的汽水算,但又覺得望著夕陽應叫啤酒......

 

相對隔離吵鬧的白腊,糧船灣到北丫可謂被遺忘之地,我想剛才拿出一百塊問一下,那老闆或好歹也會炒碟飯給我食,畢竟極有可能我是他們全日難得遇到的客人,亦有可能他們唔稀罕賺我這小錢。





講真,若果係人連小錢都稀罕,這個舊公立學校對出籃球場、那幾間村屋對出的空地早就搭滿了營地,有人總以為賺錢乜都得,但又有人告訴你唔係有錢就咩都買得。

 

回家翻查一下,原來撿豬灣又名為香港之心,終於知道為何入口要放個危險警告牌:早些年只知食飽就好的港豬的確溫馴談不上危險,但這兩年,這隻豬突然唔旨在只是食飽,於是變了隻勇猛的野豬,那就危險了。

 

沒有留言:

張貼留言