2024年2月25日 星期日

閩南行 - 清源山

 

出發前參考一下小紅書,發現国內網友多評清源山係坑爹,港語稱搵笨之景。我想重點係入場費七十大元,對用二百元遊香港也嫌多的特種兵,定吐槽咪又係山點解我唔行盡全條麥理浩徑還唔駛一元? 

 

小弟這窮撚本來就同特種兵不用分這麼細,其實就正好用特種兵思考,這座山值唔值七十元? 




清源山本來有一地理優勢,在泉州市區上高鐵站以南之間,就係你搭高鐵出站後搭三四站巴士就到。意指係你大清早來到,或臨離開前找個景點看兩三個小時,這裡還可應你要求。 

 






你問七十元入場費用在那?當你入場後見到鋪好的石路、指示牌、至五百米高的南台岩都有是正廁所時,你就明白其實七十也收得合理。當然換句話就係石屎化嚴重,看到景色幾無一與人工無關,就係所謂天池其實就似水塘。 




公允而論,人造嘢已係早於唐宋非全現代,七十門票就叫你感受多歷史底蘊。當然看到的古蹟都係石 – 石室或摩崖石刻,寺廟等建築一睇就知現代興建。 

 


































































































想到特種兵去旅行都係為打卡,清源山被罵搵笨最大理由係唔似有似樣打卡點。那標誌老君岩長期人滿為患,其他都係灰暗的石像石刻,唔似如伏見稻荷一整排紅當檔的鳥居能迎合視覺動物。山係可見盡覽泉州市區,但你會發現泉州古城沒那麼大,東西塔唔明顯。山上有士多,但想如摩耶山般一邊吃芝士蛋糕飲咖啡一邊觀景,可能 要睇天池旁的咖啡店幫唔幫到你。


初到看著蜘蛛網般的地圖或叫你苦惱,究竟向東還是西走好?但山的遊路設計,只要你一直旨要往頂,就係推你向南台岩。另邊若你要執著每個點都要看過,蜘蛛網佈局的山路,不斷的石景,若再加點霧氣,那似陷入石兵八陣之境。只係今日陰天,特別叫人厭倦,一到天池就直奔落山,反正也逛了三四小時。你說你捨得那七十大元?這山還真道佛合流地,教曉你不用執著錢財,雖然你出到門口,回到泉州市區酒店安頓良久,你還是會執著。

 


沒有留言:

張貼留言