2022年11月2日 星期三

南洋行 - 檳城國家公園

 


做旅程資料搜集時檳城國家公園 (Penang National Park) 總係少之又少有人話反正這是馬來西亞最細的國家公園去來無謂。但一佢細極都2,562公頃馬鞍山郊野公園都係差唔多咁大;二它就在馬來西亞啊,常聽說西貢西灣靚如馬拉外島,今次我還真係到了馬拉,那該差極有限掛。

 






尤其疫情令香港人都變了郊野公園控,出國還是想看外面鄉郊究竟。要去的話還唔複雜,就係去舊碼頭旁的巴士總站,搭架101巴士,上車同司機講去National Park收你三個二車錢坐一小時多









巴士係唔會直接到正門係在一公里外的迴旋處叫你看著Taman Negara的字牌一直走沿路走著也幾多餐廳士多讓你作最後補給




公園正門一邊係碼頭就係你來到卻唔想行的話這裡有快艇給你直接去那幾個山徑的海灘終點

 



十居其九係一場來到就想腳踏實地下這公園,但只行入去都要錢:到另一邊的客服中心買票,外國人五十塊,就係導遊都沒給個你也要付這個價。


內裡有兩大條路,一邊係經Monkey Beach直上燈塔,一邊係向南到Pantai kerachut 的海龜保育中心。問中心職員可否both,他說why not的確,目測兩路夾埋都係十公里的事,在香港行廿公里都係家常便飯的我,真有何不可呢。

 


























你嫌香港郊野公園石屎化嚴重其實這國家公園似不遑多讓你說收你五十塊其實就用在這裡話雖如此很多卻似起好後就沒怎執修應該過多幾年被指唔自然的都會和自然融為一體




沿海走了一點五公里Pantai teluk aling這海灣時卻找唔到往Monkey beach的路問海灘度假村的看更他說就係往那邊的路因大樹倒塌給封了我想給我有點冒險精神還可試硬闖過去可惜我冇


































退回到吊橋位置的分岔路Pantai kerachut進發這段路也算是鋪設好的也有似係露營營地及廁所但景色縱觀溪流唔算宏闊四周都係高到入雲的大樹反而造成景色狹窄對了係海拔唔高行到頂也只有二百米根本沒高位望到遼闊之景。簡單講,就係香港郊野公園已完勝屌打哂。




















原以為只係幾公里路海拔唔高,為何愈行愈累?醒起這裡赤道氣候,樹林又造成潮濕悶局,原以為定可靠自己雙腿返回入口,結果到了Pantai kerachut看過海龜保育中心再到了碼頭一排排快艇等著我


100?」一船家向我開價,聽到這樣再累都理性起來調頭走。「50?」船家再問,「20,OK」我還價。「30,Last la」船家說「哦OK la」我終沒好氣登上了快艇。

  





回程間船家讓我們近看那陸路到不了的Monkey beach,只見到一兩隻猴子在海岸爬石,講猴子你去城門水塘又係讓你看過飽,難得一次出國後才知香港原來多麼好。


沒有留言:

張貼留言