2022年11月3日 星期四

南洋行 - 大都會吉隆坡

 

對鐵路迷來講,吉隆坡係會令其興奮。



吉隆坡鐵路網或同新加坡東京等不分上下,但佢唔係地鐵,而多係高架鐵路,就係《大都會》(Metropolis) 裡的城市畫面。

 

但你想由中環廣場 (KL Sentral) 乘上其鐵路網時,就會撥你一頭冷水:原本你可以買一張myrapid卡去搭乘所有路線,但你到售票處卻都係被告之:「沒有。」「甚麼?那有沒其他替代東西?」我不敢相信追問。「沒有就是沒有。」售票員愛莫能助地答。問車站客戶服務台那裡還能買這卡,客服姐姐著我去售票處。去第二個車站再問,車站售票員著我回中環廣場買......怎麼這個城市會連一張交通卡都唔想賣給我?

你話咁你就去售票機買票嘛有咩問題?咁你又知道嘛:我就係唔想去完一個地方再要在售票機前苦惱下一站到那兒,何況LRT單軌火車等同一間馬來亞鐵路公司但各自各閘機系統,即你一線換另一線又要再另外買票。

 




























花了一朝都買唔到一張交通卡搞到很氣餒,我決定唔理這他媽的捷運,還是用腳感受這城市。只係向北離開中環廣場似有難度:就係穿過兩間冰冷的酒店,一個地鐵站,到達馬來西亞國家博物館 (Muzium negara)你自問還唔理解此國家,可趁此補底,反正票價十元馬幣而已。










睇完博物館,往上繞過國家天文館、警察博物館、國家清真寺,馬來西亞鐵路公司總部看來該不讓入,唯有到旁邊的吉隆坡火車站。火車站宏大但可看的地方唔多,就係售票處至月台,但我怎進月台?我看著售票機一臉茫然,怎麼只係買一個站的票也沒有辦法?唯有問售票處姐姐,她叫我要花十元買一張儲值卡,這卡可用在短程火車同巴士,LRT等唔岩用,結果這張卡我買來也只用過一次。













坐上一個站Bank Negara,下車東走係吉隆坡SOGO,其實可以在底層food countD野回回氣,但睇過無咩特別。還是向南走,至到獨立廣場。廣場宏大,卻係周圍沒座椅,而草地都積水到起水氹,觔強可影個影卻就沒地方歇息。

 

















往東過橋再轉向北,望著吉隆坡塔 (Menara Kuala Lumpur) 走過去,塔其實建在一山丘下,到山下門口時,一企在門口前的拉客仔問我是否想上塔,我答係,他就帶我過隔離酒店門前,櫃檯的姐姐拿出數套套票讓我選,選六十塊的Observation Deck買好票後門口即駛來一架私家車載我上山丘上,真好反正我也走到累。













Observation Deck層隔著塊玻璃,眼望還算清楚,拍照時嫌會反光。有著部收得算平的咖啡機,拿著咖啡,由下午睇到日落再入黑夜景,總算居高臨下把這都市看過夠。吉隆坡還大廈還真的夠高,就係睇唔到高架軌道交織成網。

  


但吉隆坡這大都會還是要擺多一日,想乘LRT直到國油雙峰塔 (Menara Berkembar Petronas) ,但從中環廣場上車,只坐了一站,車突然停下良久不動,接著就全車人被請下車,月台沒任何廣播講到底發生了甚麼事,其實不必多說,經過多次搭港鐵經驗,我知這次又係壞車了。

 

























蝕了四個站票錢出站,穿過中國城,總之望著塔的方向一路向北,塔前係個有湖的大公園,原以為湖夠大到可以拍著個倒影,但原來只係個噴泉,塔下也是個名店滙聚大商場,我想我進去借個洗手間算。

 


















要買東西還不如南下回中國城旁的中央市場 (Central Market)就係琳琅滿目各式各樣工藝品,反正得個睇字,我又不用計較誰真誰假誰手工誰是工廠生產甚至made in china





最後回新加坡,夜巴和飛機之間我都係選擇飛機,大概自己的軀體已無力支撐數小時的車程,儘管落機後我仍要作年輕地入住青年旅舍。識起還有國家英雄紀念碑未拜訪,熱鬧如銅鑼灣西門町的武吉免登未到過,唔太嚮往大城市的自己唔知還會不會到這裡,但願再到這裡時能給我買到一張交通卡。

  

沒有留言:

張貼留言