2022年11月6日 星期日

南洋行 - 咖啡室與熟食中心

新加坡的熟食中心,其實就係food count,座位係公家的,你厚面皮唔食任何一檔去坐都似沒人管你。馬來西亞的咖啡室,你坐底就要叫野飲,相連排擋野食唔關咖啡室事,俾錢都係各自各,冇飲野要俾一蚊坐位費,通常咖啡美祿都係兩蚊,故食飯都係連上一杯飲品。

你問我怎界定一個地方是為美食天堂,該是想食東西唔用煩惱:唔需太計算要走到那裡、花費多少、那間才好食這些問題。咁講馬來西亞可謂贏哂:酒店附近必有間咖啡室、每餐通常只至港幣三十元、較少吃著會感中伏;新加坡要平就一定要到熟食中心,熟食中心又唔係到處有,起碼哈芝巷沒有。


馬六甲雞場街:燒雞雞飯 vs 燒雞雞飯粒 



其實要食到雞飯粒唔難,只要你唔堅持去名店,就係雞場街是但搵間似係搵遊客笨的店;以及中午或之前去食,亦係四點時去店員就話已沒有雞飯粒,卻有雞飯,我納悶想不都係一樣東西嗎。雖然雞飯與飯粒之分除了形狀,那就係前者偏油後者較清淡。至於燒雞,首天到步吃著那家皮較香脆,翌日食的多油淋得像豉油雞。話雖似搵遊客笨,但一餐有雞有飯有野飲圍返都係港紙四十左右,還唔算過分。

 

馬六甲雞場街:煎蕊


一舊浸著椰奶的冰,鋪上綠色的糯米粉條、紅豆、栗米粒,某晚唔想食飯餐之時用來頂替一餐。

 

馬六甲:喇沙、咖啡



一連兩個早上的早餐:喇沙粉內有魚蛋血蚶,另可選炸魚蛋紅腸腐皮卷等夾成一盤。共計港幣廿七左右,香港的沙牛麵餐也沒有如此豐盛。

 

枱上這杯Ko pi唔係齋啡,只係煉奶沉底未撈上來。

 

馬六甲:豬油渣薄餅



就係見一條長龍,故此為膳不甘後人買來當下午茶。內裡沒記錯芽菜豆腐等,重點係似乳豬的豬油渣。

 

馬六甲雞場街:椰子雪糕 


白色那球才是真正的椰子味,只係夾埋其他顏色就讓你打卡效果好一點。盛載的椰子殼係真的有椰絲的,這樣盛惠廿元港紙。

 

馬六甲客運站:甜辣雞飯、涷咖啡


搭五小時大巴前再找些填飽肚子,或者食得太多中餐類的想轉口味,但這屬馬拉還是印度野就不太懂,總之不過不失。

 

怡保:雞絲沙河粉

 



一種淺嘗怡保名菜芽菜雞的方法,只係若你認為芽菜係要大口大口地食雞要連雞皮才夠味,這樣肯定沒法滿足你。

 

怡保南香茶餐室:紫菜卷、皮蛋卷、叉燒包、蛋撻、白咖啡

 




香港人見酒樓有咖啡點嘖嘖稱奇,對怡保人實覺你大驚小怪,反而係咖啡室至多讓你叫奶茶,普洱香片等唔駛諗沒有。而就係來怡保怎能唔嘗白咖啡,雖然同雞粒飯一樣,唔駛堅持一定到名店。

 

怡保:福建炒麵

 



似上海粗炒,但豉油落得更多,而且除蝦外,還有較唔明顯的豬油渣。

 

怡保糖水街:鮮果拼盤



在東南亞水果似係唔值錢,這樣滿滿可當正餐的一盤:港幣十五元左右。

 

怡保:咖哩麵 


望見某篇遊記說這裡某家咖哩麵超好食,但那間鋪路程有點遠,還是是但到樓下某家咖啡廳,但這家似湯有點淡,或者轉撈麵會較好。

 

檳城:芝士三文治、白咖啡 



首日到檳城即給這間檔吸引,只係同雞飯粒一樣,老細到三點就收檔。第二朝早餐再來吃這個,即烤即煎蛋出來沒有唔好食的道理,只係這一盤似太少。

 

檳城汕頭街:粿條、杏仁露、串燒




粿條用來打底、杏仁露係夜晚唔想飲咖啡因飲品是但揀樣、重點在這串燒,冇記錯係雞肉,約廿元港紙這樣一把,在香港應只能買到一串。講真應配啤酒,但這國度應大把故事卻沒有酒。

 

檳城小印度:烤餅、烤雞



前往國家公園途中,見到好幾檔印度烤餅檔,看著金黃即製的餅,概歎自己剛吃了早餐,於是告訴自己一定要吃到這個。三點幾離開公園後,那些檔口卻已收檔,死心不息回小印度是但走入一間餐廳,見著餐牌寫著Naan,不假思索點一個,出來卻係這麼一大塊明顯擺了很久大塊且乾的餅,連雞都係乾的,又沒咖哩汁來點,媽的!

 

檳城汕頭街:鴨粿汁併鴨脾、牛奶四果湯


粿汁可謂把豬腸粉放落湯,原以為淨湯故加了碟鴨脾,於是上來就慌了。身處咖啡室正是賣糖水,橫掂都係整埋碗這地另一名物四果堂,一次滿足兩個願望,只不過來得叫我差點無福消受。

 

檳城:叉燒雲吞麵 



湯係豉油湯底,撈麵係鹼水麵,雲吞另上,叉燒像只染醬沒燒至濃邊,這種食法沒在香港,但在廣東汕尾見過。

 

吉隆坡:魚蛋粉



白魚蛋搭一大片鮮竹卷皮。

 

吉隆坡國家清真寺門外:椰絲糯米糕 



除了這名外我再想不到有甚麼名字形容這個:麵粉發糕包著椰絲加糯米,介乎正餐和甜品間的食物,當正餐又甜到唔岩規矩,當甜品又似會太飽。

 

吉隆坡:板麵


 肉碎,咸魚乾,粗麵。

 

吉隆坡新九如新記:牛肉牛丸粉 



中午時間目測鋪外人龍長長,心諗該是名店,下午茶時間人龍少點便入去一試,不過不失吧。

 

新加坡芽籠:肉骨茶



肉骨茶其實沒有茶的成份,這更可謂湯也不是,因為附帶排骨的汁水偏濃杰身且油,其實應叫排骨煲才對。

 

新加坡黃金坊熟食中心:燒雞併海南雞飯、鰐梨蜂蜜 




雖然海南雞飯說是這裡特產,他人常說要食雞還不如到怡保,因為這裡一律中央層房,馬來西亞才有新鮮雞,我卻計較唔到有啥差別。反而鰐梨蜂蜜像把啤梨榨成汁,但這杯口感杰身,較有驚喜。回香港我卻找不著這個,這可算這裡真正特產。

沒有留言:

張貼留言