2016年9月10日 星期六

緬甸行 - 人文茵萊湖


又係天氣的錯,總覺得來茵萊湖 (Inlay Lake)唔係看風景的。













來到娘水鎮 (Nyaung Shwe),陰天兼時而毛毛雨,總覺得不是看湖的好時機。但沒法,時間不多,娘水鎮本身除了鎮就只是鎮,除了間文化博物館外,就唔似再有甚麼好看。

若來旅行是吃喝放鬆,娘水鎮其實也能滿足到你:茵萊湖大概在歐美旅客間有些名氣,西餐廳馬殺雞都有好幾間,馬殺雞價位不知道,只知吃過最貴的即製火烤pizza連可樂係九千緬幣,大概係香港一餐大膠樂晚餐的價錢。

反正都給了那萬二五入場費,唯有再給萬八包隻船,一隻船其實可以坐四人,可惜這天就只有我孤毒一個。




船夫是個寡言的人,也或許他唔識英文,咁樣也好,聽少很多廢話,隨遇而安待他帶我到那裡。





船經水道駛出娘水,到達湖面,陰天厚雲令湖顯得沒啥看頭。若果今天係藍天白雲,或許我對茵萊湖景觀的評價會公允一點。



故此看到主要都係水上植物,和大澳漁村一樣的棚屋。

其實覺得旅程重中之重,係叫你見識類似日本的工場見學。











第一站係叫Ngwe Sin Tun的手飾工場。一個女孩出來招呼,講解如何用礦石打造手飾,歷時約十分鐘,最後重頭戲是她們的手飾鋪,但只是看看而已,不買女孩都沒有所謂咁款。諗深一層大概係我係仔,係女的話那女孩似會落足嘴頭。


離開前一個大媽靠埋來賣花,我答:「留返拜山先賣俾我啦。」大媽一臉疑惑,「Wait at see the mountain!」大媽終自動彈開。





下一個景點則係五日市集,一迎面而來係賣手飾雕像小擺設的攤檔,整個旅程最有機會破費就在這裡,因為很多頂盡只係十蚊,仲可殺價。

















走到內裡則只係個街市,看看人家賣甚麼農產品,喝杯奶茶吃件點心,再繼續。


第三站則係個紡織工廠,個人感覺這個最有趣。








這次招呼的女孩講得很詳盡,講足半個鐘。先講傳統緬甸衣服,是先由湖中找某種植物 (好似係蓮蓬),逐根逐根拉絲出來,斬足這成大桶,還不知有沒十條線。


「咁織咁樣樣一塊布要幾耐?」

「一個月。」



雖然背後我想究竟係女孩講得唔清唔楚還是在誇大,只係要提供茵萊湖周邊居民的衣著,拿整個茵萊湖來種蓮蓬都未必夠。原本諗趁機買件龍基,但都係講唔出口,因為唔想見到這個笑得尚算甜美的女孩最後俾出個「屌你老母你混吉架」的臉色送我走。








第四站係造船廠,這個女孩又係講只有十分鐘。得知造一艘船一星期,比製一件衣服仲快。用剩的木頭可造些工藝品,幫襯一下,這回這個女孩給出一個露齒的笑容。唉,這個國家服務水平何時才會追到如老麥呢?


造船廠後還有間小煙廠,製煙的女孩曾招呼我坐下看,但我看兩眼就走。緬甸的煙大概係世界上最健康的煙,因為感覺不到有任何尼古丁成份。








第五站係座不記得名字的大寺,最特別係它嚇人到嘔的廁所。









第六站係雨遮廠,大概我一身窮撚打扮,D人寧願招呼鬼佬都費事招呼我,這樣也好,我靜靜看過夠。





第七站係Shwe Inn Dain Pagoda,守門口的看見拿著相機的我,問我拿了五百拍照費。












Shwe Inn Dain Pagoda仿似日本京都伏見稻荷大社,長長彎彎的白色迴廊,唔係一排攤檔大殺風景,相信又係個精緻的打卡熱點。






最後一站係香港人都知的Nga Phe Chaung Monastery,即跳貓寺是也。為何知道港人都知,因為一進去,就聽到一群操廣東話的在逗貓玩。








跳貓寺大概只係個傳說,現在看到內裡的貓都懶洋洋周圍躺,而且貓的數目並不是想像中那麼多,我們的大澳也該比它有更多。


其實緬甸一街都係貓貓狗狗,為著玩貓而到跳貓寺可謂沒甚麼意思的。





早上七點半到四點的旅程,算係大滿足。


若果有藍天,當然更好。

沒有留言:

張貼留言