2024年3月17日 星期日

暹羅行 - 華南薘火車站

 

華南薘火車站 (Bangkok Train Station) 係兩不像:泰國鐵路局係想把火車站武功全廢改建成博物館,但太多市民反對,正因此位於市中心之站明顯比遠在北邊的Krung Thep Aphlwat曼谷中央車站方便,於是只廢一半,問題對遊客,正如我想下午從這裡前往大城,抱歉這裡整個下午係沒班次途經。























車站係開放式,若你當係博物館也就是免票。但資料展示方面不要說上京都鐵博,就係比大埔墟鐵路博物館還差:既沒詳細講解泰國鐵路歷史,重點就只係月台上展示的幾架火車頭,還要不讓你內進參觀。月台最前方有架似係藍色列車,也是閉門深鎖,有點掃興。 

















但這站正因兩邊皆缺卻又會負負得正:因沒太多搭客,兼且小紅書等唔似推介這裡,宏大車站大堂到月台沒幾個人,換言之你慢步月台細看車頭車卡又得,回大堂抬頭望拱形樓頂,或直情搵個位發呆又得,就係一個放輕鬆之地。某程度你也可視為曼谷舊城區起終點,起點就有個位置讓你整理一下接下去向,終點也是讓你外頭買來杯咖啡奶茶沙冰,再找個位置整理一下思緒。 




車站給你唔客氣坐一日的位置真多,例如二樓平台看似咖啡店專用座位,但咖啡店沒開門,坐下後你耳邊或聽到以下對白:

 

你知你走唔甩嘅。」

我知

我女人喺香港好危險
我求求你幫我。」

我點解要幫你?

因為我幫你隊冧你大佬
我知你想坐嗰個位
仲有
我一直當你喺我好朋友。」

唔好信佢!琛哥!唔好信佢!

行開!

對唔住,琛哥。」

 


沒有留言:

張貼留言