2023年10月15日 星期日

關西行 - 京都之碎

 

就係富裕起來毒自上路的自己,終於能細緻考究京都,只係京都實一篇文講唔哂,所以這篇集合一堆不好意思獨立成一篇文的京都相關。 

  

原本想話京都像蘇州,但細想又不對:即使除京都塔外再沒高樓,但城內現代建築顯著比古建多很多,早已沒有鄉村的模樣。其實要對,還是北京。 

  

即使明治天皇到東京奠都至現在,但法律上從沒廢止京都的首都地位,名義上京都還是日本首都,起碼如同北京都係自古以來的古都。對我而言京都如北京唔係一兩次就可行遍,北京我總覺可再去一次,京都今次唔再孤寒入場費我還差御所及大學未拜訪。 

  













就算自明治後京都只作古都,唔似隔鄰阪神有海港工商業,但它仍有大都市模樣:未建好地鐵前的一九一二年就有路面電車,路線還像棋盤齊全,一九七八年停駛下,餘下電車齊集於梅小路公園,用來慰藉沒錢入鐵博的鐵膠。 






























就係富起來有錢給入場費的自己,要看回各個課金入場寺廟,清水寺係少不了。雖主殿旁望向西的日落係無可挑剔,只係作為京都最興旺寺廟,人流也是所有逛過寺廟最多,亦因為似日本學校旅行之選地故學生妹也多,但恕我直言這卻是京都最庸俗之地。 












 

若要數旅程中比價性最低的地方可謂京都塔,原以為作京都市區獨一無二居高臨下之塔,景觀該差極有限。可惜實際平平無奇,原因一係京都就係沒摩天大廈,唔似如吉隆坡塔上望落起碼有雙子塔等來夠夜繽紛,二來要居高臨下看京都,就係京都鐵博屋頂平台,或稻荷山上遙望已可。三也是如同清水寺般,上塔的旅客多, 就是擠擁得難以停留,即使有售賣機卻沒有如吉隆坡塔上拿著咖啡看景的休閒。














趁在這日元低位時住進京都車站附近的APA,有點閒錢可在車站下地下街,手頭緊拙車站後也有平價丼飯店。我想唯一缺點係附近沒甚麼娛樂,車站內京都劇場算係俾你無聊消時間地方,但如我所言京都景點係走極也走唔完,你竟無聊到在此打躉你還真要反思來京都做乜撚。


沒有留言:

張貼留言