2023年10月15日 星期日

關西行 - 摩耶山上

 

搵上摩耶山的資料,大多都教你在三宮搵18號巴士,巴士站又講到很隱秘。但自從偉大的谷歌地圖面世,你就知道世事總是條條大路通羅馬:先搵“摩耶電纜”再按路線選個最佳就可,例如可搭2號再纜車站附近行一段路。反之落山後,也可由纜車站看著地圖直奔落去,到阪急王子公園站等搭電車返三宮。 

 





摩耶山纜車在秋冬時限星期五六日才有最遲夜晚九點尾班,要看那日本三大夜景只好趕在這星期日下午四點搭巴士,落車跟著地圖的提議路線走幾分鐘過去。究竟那個站點落車唔太記得,只記得落車時地段該等高線已抬升一百,隨便搵一條斜路可居高臨下直望到海;另一係車駛到一學校區附近會有群小學生妹搭上,我想今日星期日也要返學嗎,想問那群學生,但自己唔懂日文,又似會被當怪叔叔。





纜車分兩部分,由地面站至虹之駅為路軌纜車,虹之駅至星之駅為吊車。地面售票處讓你選只買至虹之駅或全程,究竟能否單買虹之駅至星之駅那段還真是個待考究的好問題。對只為睇夜景的你會納悶唔係買全程來回就可嗎?轉頭你一上去就明。

 












原預計摩耶山唔止山頂上的夜景,站與站之間該有些可看,果然虹之駅係唔止有些:除了站旁荒廢了的觀景台,還有一大條直通至星之駅的歷史步道,難怪會分兩段計價。只係一來似唔夠時間行山,二來就係買了全段來回,算死草的自己不甘要白蝕一段,看來要記低:下次山下買定兩個飯團上來散步。

 















吊車上到星之駅,站上一樓係間咖啡店,找個窗邊高檯位置就坐,店有正經飯餐,但這四點半係下午茶時侯,還是選芝士蛋糕搭奶油咖啡的Cake set,八百日元,起碼窗外的風景,簡直任何間咖啡室都無法比擬的頂點享受。














懶洋洋呆到五點半左右,一出來就後悔,忘記暖烘烘的咖啡店和夜幕垂下開始冷溫的山頂係兩世界,還要我只穿短袖沒帶外套。但夜景豈可不影,硬著頭皮在人群內放好腳架,拍得幾張唔走樣的就拿冧離去:除了抵受不了寒冷,就是山距離神戶似太大,景像雖遼寬但建築就是細微,唔似香港山頂盧吉道前IFC或ICC等高樓明顯一棟棟,難怪要數世界三大夜景香港才入圍,雖然香港山頂搵間七十元有蛋糕咖啡的咖啡店簡直天方夜譚。

 


沒有留言:

張貼留言