2018年8月20日 星期一

占婆行 - 奔跑,扮可憐之越南航空轉機攻略


越南這國只算論其的電影或文學作品已多不勝數 - 你以為很浪漫的瑪格麗特杜拉斯《情人》、講越戰殘酷的哥普拉《現代啟示錄》、許鞍華《投奔怒海》(雖然拍攝場地在海南島)、或一班八婆嘈到嘔的黃真真《閨蜜2之單挑越南黑幫》......

但始終上列那些都唔似能精確講出越南是甚麼表面係一個戴著圓草帽身穿似旗袍的袄代的美女但她一開口就會殺你三倍以上的價還要這已是她們最老實的一面

所以去越南還是要帶上一個天生會殺價的女人


我和這個旅伴在那裡認識?好似在一乜館識..傾左一個星期MSN...佢同我講好想做我老婆呀..咁我地就係MSN拍左兩日拖..就出嚟見面...嘻嘻..佢個樣Ok.. 佢一見到我..就話好掛住我..同埋送左排dove朱古力俾我話係情人節禮物..之後佢同我去左影貼紙相..影左好多好多....差唔多影左$2000...之後佢問我有乜情人節禮物送俾佢..我問佢想要乜..佢話想要iphone4...之後我就同佢出左部iphone4...重買左個小海綿case俾佢..佢好開心呀...之後去左食日本野..食左$800.... 我訓前打左俾佢..不過佢無聽電話...可能訓左..sd左個sms俾佢,同佢講miss you;) good night...之後佢sd左個sms俾我話 : ok thx..... 嘻嘻嘻...雖然尋晚用左成份糧..不過ok la....拍拖緊係咁架啦....下次出嚟問埋佢個名同問佢幾歲先... 祝大家都搵到自己愛的人呀! 加油豬唷.......

好似就這樣還是盡快入正題差點忘了說正因如此我還不好意思讓這旅伴行累捱餓晚上睡在被小昆蟲咬的床舖故此這旅程沒講太多讓你便宜到家的手法

計劃旅程時原本是十多天一口氣縱橫全個國家但小女生一來沒這麼多時間二來又嫌河內很大陸Feel於是日期連地圖都斬開一半這不就是占婆國的範圍嘛

小歷史知識越南唔係自古以來鐵版一塊全境統一係這數百多年的事若計千年北面是百越南韶大越與中原王朝交手較多的南部的占婆則是印度教的勢力範圍至近代也曾南北越一資本一共產主義

所以標題用上占婆行就是日後若有機會到訪北越就可對比一下南北各自的面貌

這次旅程行程為峴港至順化至芽莊再回胡志明,相對坐廉航一直到峴港,越南航空的胡志明市來回再給多一程內陸機往峴港的一千五百套餐比價性似更高但若你同一日到胡市即轉去峴港就只有兩小時轉機時間而你唔捨得花六百先去領事館搞簽證而係只捨得花8+25美金的所謂落地簽證 (應該叫電子簽證) 一落機你已飛奔到入境大堂的簽證辦理處怎知有廿三十人比你更好腳力一望長長的人龍而每張簽證由埋到櫃位交表再批出付錢快也需十五分鐘


慘了你問隔離的越南航空詢問處能否做定預辦登機抱歉他們真係只讓你詢問而已但也問出個快快搞定方法:跑去沒人排的團體櫃位,叫你那個旅伴裝出一個焦急可憐無助的小女生,向那個懶洋洋的綠色衫公安叔叔講:「我們快趕不及轉機了,能先幫我們辦一下吧?」越南仔看似懶惰但看到小女生可憐的神情即父性大發用十倍光速收表收信跑到寫字檯埋頭苦幹十分鐘後另一邊櫃位的公安姐姐叫嚷我們兩人名字交錢簽證到手溫馨提示櫃位只收美金大堂也沒見有提款機也沒有證件相機或打印機

再到入境大堂,找沒人排的機員通道,再向綠色衫公安叔叔賣可憐,又搞定一關。




新山一國際機場的國內線和國外線完全分為兩航廈,走出第二航廈,即奔跑三分鐘跑入越南航空的櫃檯這時離起飛時間只有三十分鐘櫃檯的地勤姐姐說:「OhYour too late」連聲抱歉再說不用寄倉,三分鐘後機票即出,跑到安檢處過安檢後,排隊登機。

坐上飛機座椅,我倆像高潮過後倒在床上呼氣的男女。「刺激嗎?」我問,「刺激夠了。」她說。

註:越南航空的國際線有飛機餐內陸機只會給杯汽水你



沒有留言:

張貼留言